DIONID
Našou úlohou bolo vytvoriť názov značky luxusných šperkov pre vzácne smaragdy, jadeity či rubíny, ktoré zdobia šperky nášho klienta.
Vytvorili sme teda značku DIONID, čím odkazujeme na fakt, že k najvzácnejším šperkom pristupujeme až s božskou gráciou. Každý kus je jedinečný a je len pre pár vyvolených. Aj z týchto unikátnych atribútov značky DIONID vzišiel slogan: NOT FOR EVERYONE.
MINIMALISTICKÝ
BRANDING
Celý branding vychádza z tajomnej čiernej a luxusnej zlatej farby. Je jemný, aby za každých okolností vynikal šperk.
S majiteľmi firmy sme spolupracovali aj pri namingu jednotlivých šperkov. V rámci konceptu “božskosti” sme načreli do antickej mytológie a inšpirovali sme sa menami slávnych gréckych bohov a mytologických postáv či zvierat, ktoré najviac sedeli vybraným šperkom.
SANTORINI & LUCIA JAVORČEKOVÁ
Prestížne šperky dostupné len pre pár percent populácie si vyžadovali excelentnú exekúciu. Šperky, ktorých cena narastá do výšky aj cez milión eur, nás posunuli pracovať s najsilnejšou slovenskou influcerkou Luciou Javorčekovou, ktorá má cez 4 mil. followerov. S video produkciou od DDMedia sme cestovali až na Santorini do Grécka.
FOTO BY MARIA ALKHIMOVA
Pre našu foto produkciu sme oslovili elitnú fotografku s osobitým minimalistickým štýlom, aby zachytila jedinečnosť šperkov a krásu ľudského tela, ktoré ich nosí.
Web a sociálne siete odzrkadľovali luxus a minimalizmus ktorý sme zadefinovali na začiatku.
KAMPANE PODĽA SEZÓNY
Pre DIONID sme pripravili jesennú, vianočnú a samostatnú kampaň s témou hudby. Pri výbere modeliek sme spolupracovali exkluzívne s Elite Models.
VIANOČNÁ KAMPAŇ: PERFECTION TAKES TIME
V tejto kampani sme sa zamerali na fakt, že drahokamy, s ktorými pracuju šperkári tejto značky, sú výtvorom prirody, ktorá na nich “pracovala” doslova milióny rokov. Kampaň sa sústreďuje na prezentáciu produktov v predvianočnom období.
JESENNÁ KAMPAŇ:
THE SEASON OF HIGH ART
Šperkári sú ako hudobní virtuózi. Z drahého kameňa dokážu vytesať umelecké diela, v tomto prípade s nálepkou “high art”. A práve na túto skutočnosť sme upozorňovali v kampani, ktorá sa nakrúcala v nádhernom renesančnom zámku v Pezinku.
JARNÁ KAMPAŇ:
NATURAL BEAUTY
Zamerali sme sa na autentické prevedenie luxusných šperkov v spojení s krásou ľudského tela a prírodnými motívmi, keďže kľúčovým šperkom bola briliantovo-jadeitová vážka.

Ľuboš Žuffa
Co-founder and Director DIONID Jewellery
Práca na značke DIONID je vysoko profesionálna a odborná. Oceňujem nadšenie, ktoré mali pre projekt a všetko dodali vo vysokej kvalite a v dohodnutom časovom horizonte, napriek tomu, že kampane si vyžadovali naozaj náročnú produkciu.

