For orders above €100
For All Your Questions
S klientom sme vybudovali silnú medzinárodnú značku v oblasti lešenárstva. Aluko sa stalo najaktívnejšou lešenárskou firmou v ramci online komunikácie v Česko-Slovensku s kľúčovým benefitom vysokej mzdy. Našou úlohou bolo získať čo najviac kontaktov na potenciálnych nových zamestnancov. V priemere sa nám ich podarilo nazbierať až 100 mesačne.
V Aluko sme si obsadili slabo modrú farbu a s tou sme aj vytvorili dizajn manuál.
Google a Facebook reklamy, tvorbu obsahu na sociálne siete a vytvorenie úplne nového funkčného webu. Pre tieto účely sme cestovali s našim produkčným tímom do Nemecka a Švédska.
Vytvorili sme viac ako 1 200 príspevkov vrátane videí na Facebook, Instagram a YouTube.
Na webe sme vytvorili video sekciu, kde sme pridávali recenzie od zamestnancov, ktorí vo firme pracuju, čo fungovala ako mimoriadne efektívna recenzia. Sfunkčnili sme tiež úspešnú leadovaciu landing page.
S majiteľom Petrom Kiššom sme aktívne nakrúcali videá, pričom práve on sa stal garantom toho, že firma je skutočne dôveryhodná a podniká poctivo.
Medzi naše najväčšie brandingové aktivity patrí organizácia eventu ALUKO NIGHT RUN, čo bol charitatívny nočný beh. Na posledný event prišlo až 1000 bežcov. Vo videu si pozriete, akú atmosféru sa nám podarilo na podujatí vytvoriť.
Preto sme vytvorili aj súťaže ako Lešenár mesiaca a Aluko dievča mesiaca, vďaka čomu nám narástli sociálne siete o tisíce nových fanúšikov.
Co-founder and director
Vďaka spolupráci s Digital Story sme získali nových zamestnancov, zviditeľnili sme si značku a samozrejme aj nových klientov. Beh Aluko Night Run bola jedna z najlepších firemných akcií. S Tonom sa nám vďaka spolupráci vytvorilo aj pekné priateľstvo.