LOGO I NÁZOV FIRMY I BRANDING I PRODUKCIA I INFLUENCE MARKETING

DIONID

Našou úlohou bolo vytvoriť názov značky luxusných šperkov pre vzácne smaragdy, jadeity či rubíny, ktoré zdobia šperky nášho klienta.

Vytvorili sme teda značku DIONID, čím odkazujeme na fakt, že k najvzácnejším šperkom pristupujeme až s božskou gráciou. Každý kus je jedinečný a je len pre pár vyvolených. Aj z týchto unikátnych atribútov značky DIONID vzišiel slogan: NOT FOR EVERYONE.

MINIMALISTICKÝ
BRANDING

Celý branding vychádza z tajomnej čiernej a luxusnej zlatej farby. Je jemný, aby za každých okolností vynikal šperk. 

S majiteľmi firmy sme spolupracovali aj pri namingu jednotlivých šperkov. V rámci konceptu “božskosti” sme načreli do antickej mytológie a inšpirovali sme sa menami slávnych gréckych bohov a mytologických postáv či zvierat, ktoré najviac sedeli vybraným šperkom.

SANTORINI & LUCIA JAVORČEKOVÁ

Prestížne šperky dostupné len pre pár percent populácie si vyžadovali excelentnú exekúciu. Šperky, ktorých cena narastá do výšky aj cez milión eur, nás posunuli pracovať s najsilnejšou slovenskou influcerkou Luciou Javorčekovou, ktorá má cez 4 mil. followerov. S video produkciou od DDMedia sme cestovali až na Santorini do Grécka. 

FOTO BY MARIA ALKHIMOVA

Pre našu foto produkciu sme oslovili elitnú fotografku s osobitým minimalistickým štýlom, aby zachytila jedinečnosť šperkov a krásu ľudského tela, ktoré ich nosí.

Web a sociálne siete odzrkadľovali luxus a minimalizmus ktorý sme zadefinovali na začiatku.

KAMPANE PODĽA SEZÓNY

Pre DIONID sme pripravili jesennú, vianočnú a samostatnú kampaň s témou hudby. Pri výbere modeliek sme spolupracovali exkluzívne s Elite Models.

VIANOČNÁ KAMPAŇ: PERFECTION TAKES TIME

V tejto kampani sme sa zamerali na fakt, že drahokamy, s ktorými pracuju šperkári tejto značky, sú výtvorom prirody, ktorá na nich “pracovala” doslova milióny rokov. Kampaň sa sústreďuje na prezentáciu produktov v predvianočnom období.  

JESENNÁ KAMPAŇ:
THE SEASON OF HIGH ART

Šperkári sú ako hudobní virtuózi. Z drahého kameňa dokážu vytesať umelecké diela, v tomto prípade s nálepkou “high art”. A práve na túto skutočnosť sme upozorňovali v kampani, ktorá sa nakrúcala v nádhernom renesančnom zámku v Pezinku.

JARNÁ KAMPAŇ:
NATURAL BEAUTY

Zamerali sme sa na autentické prevedenie luxusných šperkov v spojení s krásou ľudského tela a prírodnými motívmi, keďže kľúčovým šperkom bola briliantovo-jadeitová vážka.

Ľuboš Žuffa

Co-founder and Director DIONID Jewellery

Práca na značke DIONID je vysoko profesionálna a odborná. Oceňujem nadšenie, ktoré mali pre projekt a všetko dodali vo vysokej kvalite a v dohodnutom časovom horizonte, napriek tomu, že kampane si vyžadovali naozaj náročnú produkciu.

PODOBNÉ PROJEKTY

Autosylar

BRANDING I NÁZOV FIRMY

Lavyn

LOGO I BRANDING I 3D ANIMÁCIE