For orders above €100
For All Your Questions
Našou úlohou bolo vytvoriť názov značky luxusných šperkov pre vzácne smaragdy, jadeity či rubíny, ktoré zdobia šperky nášho klienta.
Vytvorili sme teda značku DIONID, čím odkazujeme na fakt, že k najvzácnejším šperkom pristupujeme až s božskou gráciou. Každý kus je jedinečný a je len pre pár vyvolených. Aj z týchto unikátnych atribútov značky DIONID vzišiel slogan: NOT FOR EVERYONE.
Celý branding vychádza z tajomnej čiernej a luxusnej zlatej farby. Je jemný, aby za každých okolností vynikal šperk.
S majiteľmi firmy sme spolupracovali aj pri namingu jednotlivých šperkov. V rámci konceptu “božskosti” sme načreli do antickej mytológie a inšpirovali sme sa menami slávnych gréckych bohov a mytologických postáv či zvierat, ktoré najviac sedeli vybraným šperkom.
Prestížne šperky dostupné len pre pár percent populácie si vyžadovali excelentnú exekúciu. Šperky, ktorých cena narastá do výšky aj cez milión eur, nás posunuli pracovať s najsilnejšou slovenskou influcerkou Luciou Javorčekovou, ktorá má cez 4 mil. followerov. S video produkciou od DDMedia sme cestovali až na Santorini do Grécka.
Pre našu foto produkciu sme oslovili elitnú fotografku s osobitým minimalistickým štýlom, aby zachytila jedinečnosť šperkov a krásu ľudského tela, ktoré ich nosí.
Web a sociálne siete odzrkadľovali luxus a minimalizmus ktorý sme zadefinovali na začiatku.
Pre DIONID sme pripravili jesennú, vianočnú a samostatnú kampaň s témou hudby. Pri výbere modeliek sme spolupracovali exkluzívne s Elite Models.
V tejto kampani sme sa zamerali na fakt, že drahokamy, s ktorými pracuju šperkári tejto značky, sú výtvorom prirody, ktorá na nich “pracovala” doslova milióny rokov. Kampaň sa sústreďuje na prezentáciu produktov v predvianočnom období.
Šperkári sú ako hudobní virtuózi. Z drahého kameňa dokážu vytesať umelecké diela, v tomto prípade s nálepkou “high art”. A práve na túto skutočnosť sme upozorňovali v kampani, ktorá sa nakrúcala v nádhernom renesančnom zámku v Pezinku.
Zamerali sme sa na autentické prevedenie luxusných šperkov v spojení s krásou ľudského tela a prírodnými motívmi, keďže kľúčovým šperkom bola briliantovo-jadeitová vážka.
Co-founder and Director DIONID Jewellery
Práca na značke DIONID je vysoko profesionálna a odborná. Oceňujem nadšenie, ktoré mali pre projekt a všetko dodali vo vysokej kvalite a v dohodnutom časovom horizonte, napriek tomu, že kampane si vyžadovali naozaj náročnú produkciu.