Jedného dňa za nami prišiel súčasný klient Roman a poprosil nás o pomoc. Ozrejmil, že má fungujúci autoservis a teraz chce otvoriť aj novú autopožičovňu. Vraj nemá komunikačne vôbec nič vymyslené a celé to rád nechá na nás. On len dodá autá.
Začali sme názvom firmy
Názov, ktorý je zapamätateľný, neevokuje žiadne negatívne konotácie a má tiež voľné domény .sk aj .com. Taktiež sme pomohli zaregistrovaťnázov Autosylar aj ako ochrannú známku ®.
A AUTOSYLAR BOL NA SVETE
Následne sme klientovi vyriešili jednotlivé brand assety ako symbol ikonického “S” ka, patterny, farby, fonty, offline aj online propagačné materiály. Symbol nemusí mať za každú cenu hlboký význam, dôležité je, aby bol jedinečný a stane sa používaným.
Roman Martiniak
riaditeľ a spoluzakladateľ
Keď som prvýkrát narazil na Digital Story 2020, dlho som rozmýšľal, či sa im ozvem, lebo som si myslel, že robia iba pre veľké miliónové firmy. Nakoniec som sa rozhodol im napísať aj s tým pocitom, že sa na mňa možno vykašlú. 🙂 Ale z toho, ako ma prekvapili, som bol nadšený. Nielenže odviedli vynikajúcu prácu, ale ten priateľský prístup ma dostal.